4 Şubat 2012 Cumartesi

Gezmek Tozlanmak İstiyorum

Yorgunum ben ya. Tatil istiyorum. Ayın 11 de son sınavımı verdikten sonra İzmir e geldim nöbet tutmaya başladım ve hala tutuyorum. Yarında nöbetim var,  ertesi günde. Bu ay ayın 10 da gidiyorum artım Çanakkaleme.11 de ehliyet sınavım var ve ona hazırlanıyorum şu günlerde. Ve bu ay nöbetlerimi de bitiriyorum hayırlısıyla. Bir aksilik olmazsa mart a kadar da gelmeyeceğim İzmir e . Ama tatilim yine yok  L Cumartesi Pazar günlerini evde geçirip dinlenmekten bahsetmiyorum bazen insan farklı bir şehir görmek farklı yerlerde gezmek kafasını dinlemek ister yaa işte benim ona ihtiyacım var. Nette de takılmak istemiyorum, televizyonda izlemek istemiyorum. Gazetelerden takip etmek istiyorum gündemi.  Sabah uyanacağımı bilmek istemiyorum saat 12 ye kadar uyumak istiyorum.  Aklımı bir şeylerin kurcalamasını da istemiyorum. Kitap okumayı ihmal etmeyeyim istiyorum.  Bu aralar evrene pozitif mesaj yollayamıyorum bu durumdan çok şikayetçiyim ayrıca. Normalde çok pozitif bir insanım sıkıntılarım olsa da bunu karşımda ki insanlara yansıtmamayı severim. Sıkıntılarımı değil başımdan geçen komik olayları paylaşmayı severim ben, gezdiğim gördüğüm ,eğlendiğim yerleri anlatırım ama bu günlerde bir sıkıntı aldı beni bakalım nereye götürecek. Sanki her  sene soluğu farklı ilde alıyodun  diyoysanız önceden buna ihtiyaç duymuyordum cevabını vereceğim size.  Ben tatil planları yapmaya devam edeyim hayal kurmayı da sevenlerdenim ben nede olsa . Yazının sonunda yinede her şeye rağmen gülmek istedim J 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder