22 Ocak 2012 Pazar

Balkaymak

O nasıl bir lezzettir Allahım. Hiç bıkmadan yiyebilirim o derece hee J Bal kaymakla tanışmam dün oldu benim. Saat 18.00 sularında yarın ki  sabah kahvaltısı için bal kaymak getirdi eğitmen abimiz Sedat.Dedim bir tadına bakayım bakmamak olmaz şimdi aklımda kalacağına midemde kalsın J Neyse ki tadına bakmama izin de  çıktı. Ekmek aldım biraz tadımlıktı yaa hani doğrusunu söylemek gerekirse zor aldılar elimden J çok beğendim yahu. Kaymak ve bal karışımı özünde ama belli bir süre beklediği için midir bilemedim ama iyi bir karışımdı. Benim zamanımda sanki yoktu da yeni çıkmış bir çikolota tadındaydı. Bu arada sadece ben mi iş arkadaşlarım da çok beğendi. Ertesi gün  kahvaltıya kalamayacağım yaa içimde rahat nasılsa Sedat abiyle de karşılaşmayacağız daha çok yedim hıh J Halit abide beğendi bende yarın erken çıkarım dedi beni gaza getirdi anlayacağınız tüm suç onda yoksa ben bu kadar yemeyecektim balkaymaktan. Ama sabaha da bıraktım hepsini bitirmedik bunu da buradan söylemek istiyorum J İzmir Bergama dan geldi balkaymağımız yoğurtçu eşref amcadan reklamını da yapmak istedim haketti çünkü.  Daha önce ben bu lezzeti neden keşfetmedim, kızdım kendime. Abartmış olduğumu düşünebilirsiniz ama yeseniz öyle demesiniz inanın bana. Eve giderken annemlere de alacağım. Bizimkilerin de bu lezzetle tanışmaları gerek bugüne kadar neden kahvaltımda yoktu diye bir bağıracağım onlara J

9 yorum:

  1. ben niye seni öğrenci biliyorum. Çalışmak dedin ış arkadaşı dedin. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :-)
    Blog dünyasina yeni katildim ve blogunu yeni kesfettim. Cok hosuma gitti izlemeye aldim...

    Sende buyur istersen
    Basarilarin devamini diliyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kısaca fd için: ben hem öğrenciim hemde çalışıyorum. kısacası şöyle anlatayım ben sağlık meslek lisesi çıkışlıyım kpss sınavına girdim ve atandım izmir e . ama aynı dönemde de üniversitede kazandım çanakkale de . ve işe başladım die üniversiteyi bırakmadım hem çalışıyorum hemde okuyorum anlayacağın :) küçük bir memurum:) hafta sonları nöbet tutuyorum hafta içi okula gidiyorum. izmir çanakkale arasındaki yolda geçio başvaktim :) işte kısaca anlattım.
    emel için: tabikide izleyeceğim teşekkür ederim yorumunuz için.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canim blogunu cok beyendim.

    Bal kaymagida ballandira ballandira anlatmissin :))

    Banada buyur gel insallah,beklerim:))

    YanıtlaSil
  5. tabikide gelirim :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. blogun çok güzel canım, sende buyur gel istersen. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hımm hızlı bir gençlik hikayesi: ) ben de üniversiteyken hem çalışığ hem okuyanlardandım bir dönem... hayatımın ev verimli ve en eglenceli zamanlarındandı : ) başarılar diliyorum... bloguma bekliyorum.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederm :) blogunu ziyeret edeceğim...

    YanıtlaSil