20 Ocak 2012 Cuma

Değişik

Evet diye söze başlamasını seviyorum. Nedeni ise nasılsa başladım söze artık bir yolunu bulur bir yerlerden toparlarım gelişme bölümünü, daha sonra sonuç bölümü zaten her türlü yazılır diye. Umarım bu evetle başlama alışkanlığımı yakında bırakırım J fotoğrafı gördüğünüz gibi konuyu az çok anladınız zaten. Yaa hemen söze başlamak istiyorum Türkiye de var mı böyle evler?   Tamam alışık olmadığımız bir tablo ama değişik yani. Oturmak ister miyim dış görünüşüne pek vurulmadım açıkçası içini görmem gerek derim.  Ama oturduğumu varsayarak ele alıyorum konuyu. Bu ev Türkiye de ise tarif etmesi kolay olur diye düşündüm birden. Mimarisi depremde yıkılmışa benziyor arkadaşım mahallede kime sorsan söyler zaten J  dış görünüşü zenginimsi hava veriyor içini döşemek sorun bu evde arkadaş. Ama onu da düşünmüşler merak etmeyin. Okey tasarımlı bir ev hoş olacağı söyleniyor. Onun da resmini koydum. Ne kadar değişik değil mi ?Aklıma gelmezdi benim açıkçası. Ama ben eski düzenden memnunum. Yenilikleri severim ama bu kadar yenilik beni bozar J

4 yorum:

  1. böyle evler de olsun ama... Yani ınsanların ev almak için biriktirdigı parayı bu evlere vereceğini ben tahmin etmiyorum. :) güzel paylaşım :)

    YanıtlaSil
  2. :)bende senin gibi düşünüyorum :) buarada yorum yaptığın için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. okuduğum kitabım hakkında yazmayı düşünüyorum senden özendim sanırım ama tamamlayamadım takıldım kaldım o yazıda... yazacağım en kısa zamanda

    YanıtlaSil