17 Ocak 2012 Salı

Kaos

Uzun zamandır blog yazamadım ama üyelerimin yazılarını merakla takip ediyorum bu konuda şüpheniz olmasın sevgili  21 üyem J  bu arada finallerimi bitirdim ve artık okul tatile girdi. Şuan boştayım zannetmeyin benim bir işim var çünküüü.  İşimle uğraşıyorum arada kitap ve  blog okuyorum, ehliyet sınavına hazırlanıyorum ufaktan. İki gündür de arkadaşlarım ev değiştirdi onlara yardım ediyorum, orada takılıyorum. Çanakkale de okuduğum için İzmir de ev tutma gereksiniminde bulunmadım. Hem fazla para hem de  meşakatli  iş arkadaş. Kira ödeyeceksin, su faturası, elektirik faturası, telefon derken internet dedim ki gülfer  boşver sen çanakaleden gel git yap, okulunu bırakma arada arkadaşlarında takılırsın falan dedim ve dediğimi yaptım, okul bitene kadar da bu düzensiz yaşamıma  devam edeceğim. Daha okulun başlamasına  yirmi yedi gün var. Ve ben bu süre zarfında nöbetlerim varken istasyonda nöbetlerim  olmadığında da arkadaşlarda takılacağım.Hani yük olmuyorum  diyorlar sağ olsun  hepsi çok iyi kızlar da işte de yinede arada insan kendini kötü hissediyor .  Yazdan kalma eşyalarım var ( üç aylık yaz süresinde eve çıkmıştım da ) arkadaşımda geçen evi taşırken fark ettim. Birkaç koli ama olsun. Şuan arkadaşımda kalıyorum ben ve kolilerim. Çanakkale de yurtta kalıyorum ve kendime ait bir odam var ama tam olarak bütün eşyalarımda orada değil. Sadece üniversitede giyebileceğimi düşündüğüm kıyafetler işte. Baba ocağın da eşyalarım ve kendime ait bir odam var da işte bölük bölük. Orada burada eşya dolu.  Diyeceğim şu ki bir yere ait olmamak kötü arkadaş.Sırf bazen DÜZEN İSTİYORUM DÜZEN deyip EVLENESİM gelio :)

4 yorum:

  1. :) bu da bi düzen sonuçta :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de düzenden şikayetciyim:)
    Yok mu ki bunun bir ortası :)
    Şaka bir yana,öğrenciliğin tadını çıkart bence,elbet gün gelince bir düzene kavuşursun :)
    22.sevgili üyen olarak bunu tüm kalbimle diliyorum..:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil