1 Ocak 2012 Pazar

ilhamiiii neredesin ?


İlhammm İlhamiii neredesin yaa nolur gel artık. Gülfer kafanı topla hadi  yazabilirsin bir yerden başlamak gerekir sonuçta. Ama olmuyo olmuyo.  Aklıma çarpıcı etkileyici bir konu gelmiyor.  Offf valla deli oldum. Yarın sınavım var çalışmam gerek ama  ben blog açtım ve bir şeyler paylaşmak istiyorum. Yazmak istiyorum.  Düşüncelerimi açmak istiyorum.  Sevgili arkadaşlarım ders çalışmaya başladı blogcum ama ben seni tercih ediyorum her şeye rağmen.ilhamide gelmiyor ama tercihim yine senden yana eee kendin bilirsin ilham gelmessen gelme. Şuan gelsende yüz vermeyeceğim çünkü kızdım sana. Hıh..Neden istediğim zamanlar gelmesin de istemedik beklenmedik anlarda gelirsin. Ne halin varsa gör. Peki peeeki küsme hemen asma suratını şimdilik affediyorum seni ama bir dahaki sefer böyle olmasın.  Evet hala gelmedin ama geleceksin biliyorum sen bensiz yapamasın özlersin beniii J   eh bende seni sever ve özlerim arada gelmeni bekler gözlerinden öperim J

4 yorum:

  1. merhabalar:)
    çok hoşş ve eğlenceli bir sayfanız var.
    profil yazınız çok güzel...
    izliyorum bu cici sayfayı..
    bende sizi beklerim sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  2. etkileyici olmasına gerek yok . Yaz sen herşeyi. :)

    YanıtlaSil