7 Ocak 2012 Cumartesi

HEEY SANA

Kendimi bildim bileli hayatım da olan sayın erkek arkadaşıma…
Neden bu kadar kalın kafalısın neden her şey mükemmel gitsin istiyorsun ki mükemmel olmadım ben hiçbir zaman bunu bilmiyor muşsun gibi davranma bana… Herkes senin gibi mükemmel değil unutma hele ben hiç değilim…
Küçücük şeylerle mutlu olabiliyorsun tıpkı küçük şeylere kızabildiğin gibi…
Sevdin mi tam seviyorsun. Ama kızdın mı da her şeyi dağıtıyorsun hayatımda ki…
Yanımda olunca güldürebiliyorsun beni, senleyken çok eğleniyorum ama sen yokken neden ağlatıyorsun ve üzüyorsun beni?
Sevgin bitti gibi gösterebiliyorsun kendini bazen bana( öyle olmadığını biliyorum) kendini  ama saygın bitmemeli bana hiçbir zaman…
Yemek yapabiliyorsun diye büyüdün zannetme…
Blogumla ilgili yaptığın eleştiriler beni daha çok yazmaya teşvik ediyor bunu da söylemeden geçemeyeceğim…
Babamın penguenleri filmi güzel kötü değil. Ama daha romantik bir film izleyebilirdik, öyle bir film de bulabilirsin o potansiyel var sende…
Bu arada pc de oyun oynamayı bıraktım…
Kıyafetlerime karışmayı bırak bence zamana bırak her şeyi zaten her şey yoluna girecek ama ZAMANLA…







Ben hastayken lütfen dikkat et de beni iyice hasta etme( griptim en son hatta başım da ağrıyordu ama ne yaptın ettin bozdun sinirimi başım daha çok başladı ağrımaya )…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder