2 Ocak 2012 Pazartesi

İlk final


Finaller başladı. Eh artık başlasın da bitsin evimizi annemizi babamızı özledik yaa. Sınav saat bir deydi. Sabahta biraz okudum konuları ama test olacağı için çokta gerek duymadım her türlü kopya çekilir atılır diye.  Kendi sınıfımıza gittik ilk olarak kızlarla oturacağımız sınav şekli planımızı aldık. Baktık ne gelen var ne giden. Allah Allah dedik yoksa sınav büyük salonda mı olacaktıııı. Of yaa bir bu eksikti. Büyük salona doğru yol aldık kızlarla selamlaştık falan kendimize en uygun yerlere oturduk sonrasın da. Birazda orada çalıştık biraz göz gezdirdik yani. Yanıma en yakın arkadaşımı aldım ya illa dedim kopya çekilir. Hee bide sınav ortak olacakmış diğer sınıflarda gelecek o kalabalıkta kaynar gideriz dedim.  Hoca geldi artık sınıfa arkasından iki hoca daha. Öss de bile iki hoca bulunuyor  hatta hatta  arada biri çıkıyor dışarı J  . Sınav kağıtları dağıtıldı üç hoca eşliğin de. O da nee a’li b’li sınav sistemi. Vay başıma gelenler artık yanımdakinde bakamayacağım. Off kızım tek başınasın kabullen bu gerçeği dedim. Başladım soruları okumaya o kadar uzun ki canım okumak istemedi bana en mantıklı olanları işaretledim kopya için de yeltenmedim vizem yüksek dedim canım sağ olsun dedim sınavımı yaptım çıktım. Sonuç muu daha belli değil sonuçlar ama durum pek iç açıcı değil L daha ilk final ama bu  hocammm L  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder