5 Ocak 2012 Perşembe

Bazıları Sosyal Sever

Sevgili oda arkadaşlarım 3 ay öncesinde hocam.com’a başvuru yaptılar. Ve üç ay sonunda kabul edildiler. Sevindiler çünkü  uzun zamandır beklemekteydiler kabul edilecekleri günü. Eh hayırlı olsun dedim mülakattan geçtiniz diye takıldım hatta onlara J aktif olarak kullanmaya başladılar. Bir kaç gün sonra bağımlısı hatta abartmıyorum müptelası oldular. Bilmeyenler için anlatayım hocam.com üniversite öğrencilerinin takıldığı, birine baktığında baktı diye bildirim giden, bir kızın bir sürü erkekle veya bir erkeğin bir sürü kızla yazıştığı, bakıştığı bir sanal ortam. Yani benim anladığım kadarıyla öyle J  erkek başlar bakmaya daha sonra kız bakar sonra erkek sonra kız böyle  bir müddet devam ettikten sonra erkek mesaj atar  ve o gece biraz mesajlaşılır. Bu böyle sürüp gider. Hee bu arada sadece bir kişi ile değil birkaç kişi ile konuşulur. Mesajlaşılırken  de başka birileri ile bakışılır. Arkadaşlarım hocam’a üye olalı 4 gün oldu ve bu sürede bin kişi ile bakışmışlar( abartmıyorum ciddiyim ). Ne diim arkadaşlarım siz memnunsanız benim için sorun yok abazalık da sınır yok biliyosunuz :D 

4 yorum: